Slutspurten på hemtentan

Idag ska jag försöka få till slutspurten på hemtentan och sen läser jag väl igenom den imorgon innan jag skickar in den. Ska försöka skicka in VFU-uppgiften också. Den ligger och vilar lite sen jag skrev den igår, så får väl se hur mkt man vill ändra på den idag.

När jag gick hem från vfun nu så haglade det på mig halva vägen. Inte så kul, men jag överlevde. Nu ska jag bara försöka fundera ut vad vi ska äta idag. Just nu har jag lust att bara skita i riktig middag, ta nåt lätt bara. Finns faktikst färdig paj till matlådan imorgon. Kanske skulle ringa José och fråga honom och ev be honom köpa hem nåt. Varma mackor skulle kännas gott, känner jag nu, men då måste jag flörta med min kära sambo så han handlar på vägen.

Dags att kolla matfrågan och fortsätta med hemtentan!
VI hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0