Mindre rekord

Tänkte för en gångs skulle skriva i bloggen med mindre än en veckas mellanrum.

Har jag sagt att jag längtar till sommarlovet. Har sjukt mycket som ska göras innan sommarlovet och det är bara två veckor kvar innan det är slut. Som sagt SOMMARLOV, JA TACK!!!

Men kommer troligtvis klaga sen igen eftersom jag har några veckor innan jag börjar jobba. Så bered er på att jag klagar på att jag har för lite att göra då.

Har suttit och skrivit om mina lektioner till grupparbetet nu. Asså motivationen är ju inte på topp direkt. Det skulle kunna vara ett rätt kul arbete egentligen men jag är bara less på skolan. Jag vill inte bara ha lov jag behöver lov för att få tillbaka motivationen. Men det blir nog ett bra arbete i slutändan.

Funderar på vad jag mer skulle skriva. TÄnkte inte tråka ut er med nuvarande och kommande kursplaner i geografi för grundskolan som ligger precis framför mig.

Funderar på om jag ska cykla till skolan imorgon, måste först ta reda på om det ska regna. För jag tycker faktikst att jag har lite långt för att cykla när det regnar, kalla mig lat men jag tycker inte om att bli blöt. Men insåg just att jag nog ska ta med mig datorn till skolan imorgon. Cykla med datorn känns inte helt aktuellt. Lägga den i cykelkorgen och låta den skumpa. Nä det är inget alternativ, det får bli cykel eller dator. Får kolla vädret helt enkelt.

Nä nu ska jag läsa de andra gruppmedlemmarnas lektioner och ge lite feedback imorgon.

Lite sommarinspiration avslutar jag med idag på tal om mitt sommarlov.NJUT!!!






Kommentarer
Mormor

Tack för den fina inspelningen,den gör mig lite rörd.Den spelades på B-s begravning om Du kommer ihåg.

2010-05-24 @ 15:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0