Idag igen

Skriver blogg för andra dagen i rad. Jag kan dock inte lova att jag kommer fortsätta vara lika duktig, kan vara en tillfällig uppåtgång.

Sitter just nu på skolan. Har suttit med grupparbetet sen klockan elva nu, så vi har precis brutit upp. Men tänkte vänta kvar på universitetet så min kära sambo kan hämta mig och jag sparar busspengar.

Funderar på om jag skulle börja med den individuella uppgiften, men har inte det kompendiumet med mig och samtidigt skulle läraren gå igenom det mer imorgon. Kanske ska låta mig bara ta det lugnt en liten stund. Kanske skulle leta fram ett kul youtube-klipp men får nog leta fram mina hörlurar då också, är ju inte helt säkert att alla på universitetet är intresserade av vad jag tittar på *ler*



Min egna favoritlåt funkar alltid,även om den är sorglig. Vilka är era favoritlåtar??

Jag sitter här i min "ensamhet" och funderar när Anna Bergendahl kvalar till Eurovision. Någon som kan ge mig en hint där?? Är väl denna veckan eller?

Kram på er.....


Kommentarer
Erika

Tycker att de e kul att de händer lite här :) Du btw, jag skulle behöva låna dig innan fredag om de e ok? Antar att du kan gissa vad de e jag behöver hjälp med? xD

Några av mina favoriter är:



Your winter - Sister Hazel

Like glue - Sean Paul

Telephone - Lady gaga & Beyoncé

Young dad - hoffmaestro

Be like that - 3 doors down

Don't stop believin - Glee cast

Alla glee låtarna e bra :)



chilla fint! =)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0