Cykelexkursion

Idag var det då dags för cykelexkursion. Kanske ska börja med att säga att jag faktikst överlevde, om ni inte redan förstått detta =)

Känns som vi cyklat runt hela Växjö. Längs vägen fick vi lämna två cyklar som var obrukbara. Men hela klassen kom runt hela rundan ändå. Och det kom inget regn trots att vi cyklade i Växjö en av Sveriges regnigaste städer.

Just nu är jag ganska trött, känns så där skönt i benen som är ett bevis på att man gjort något. Men det är en sak jag inte förstår. Förra sommaren bytta jag sadel till tantmodell typ för att jag fick så ont i rumpan när jag cyklade långt. Men det är fortfarande samma problem. Börja undra om min rumpa helt enkelt inte är gjord för cykelsadlar eller vad det är.

Nu ska jag försöka ta mig igenom arbetet som min grupp ska opponera på. Men en mysig film med trevligt sällskap hade inte suttit fel, kanske kan bli det ikväll istället, men nu ska jag sätta lite fart. Lovade min kära sambo att diska lite idag med så måste hinna det innan han kommer hem.

Kram på er




Kommentarer
Erika

Skönt o höra att du överlevde! :) Me like*

Mormor

Köp Dig ett sadelskydd,jag tro att lilla syster har ett sådant jag menar.Jag har köpt mitt på julmässa i Kalmar,jätte skönt att sitta på.

2010-05-26 @ 19:26:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0