Böcker+grupparbete

Idag kom mina efterlängtade böcker i min serie som jag läser. Så nu har jag tre böcker som jag kan börja läsa. Det kliar i fingrarna nu asså.

Idag skickade vi också in grupparbetet för opponering. Det känns faktikst riktigt bra. Hoppas det inte blir alls för mycket kritik tills vi ska skicka in det till läraren.

Imorgon ska vi på cykelexkursion med skolan. Kanske inte är jätte sugen eftersom det troligtvis kommer att regna =(

Orkar inte skriva mer just nu eftersom jag lyssnar på min kära syster medan hon äter knäckebröd med hallonsylt. Det är studentliv det.

kram på er


Kommentarer
Erika

Efter mkt om och men kan jag äntligen se ditt inlägg :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0