Bakning och statistik

Kollade för skojs skull vilken statistik min blogg har. I tisdags hade jag fyra unika besökare men 25 sidvisningar. Någon var sjukt intresserad av min blogg helt enkelt.

Idag har jag bakat massor, eller ja massor en del i alla fall. Tänkte lägga upp lite bilder här.



Jag började med sega chokladmuffins.



JAg fortsatte med drömmar.



FÖrsta gången jag gjorde shackrutor, de till höger är lite småsnuttar som blev över som jag bara blandade ihop lite, blev ganska snygga tycker jag i alla fall.



Hallonmuffins. Men hallon bestod av mycket krossade hallon så jag blandade i krosset direkt i smeten. BLev också ganska gott.



Så här ska de se ut egentligen. Men fortfarande mycket kross så en del muffins fick en rejäl klump hallon. Men jätte goda var de. Detta är orginalet om man säger så, fast egentligen ska det vara färska jordgubbar i, men jag kör hallon.



Ni kanske vet att jag klagat över mitt opraktiska kök när man ska baka. Ugnsplåtarna får stå på stolarna med underlägg för att det inte finns någon plats. Ännu värre är det när jag ska baka bröd/bullar och ta fram maskinen då måste jag först möblera om hela köket och inte har någon nytta av köksbordet. Idag kunde jag i alla fall använda bordet lite till alla ingridienserna.

Nu ska jag se om de sista muffinsen svalnat så jag kan frysa ner dom.

Chao!!


Kommentarer
Erika

Ta med dig några till Malmö ? ;D



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0