Tisdag

Nu har det varit lite dåligt med uppdateringar.

Var i Göteborg i helgen hos sambons syster med familj. Kom dit efter lunch på fredagen. Först blev det mycket hälsande och lekande innan sambon och jag drog in en runda till stan.

Jag hittade ett par trekvarts byxor, ett singstar, sen hade de rea på Panduro. Tror ni jag kom därifrån utan en påse med lite gott i? Klart jag inte gjorde. Men köpte bara på rea. Blev två påsar med olika teman med lite smått och gott i, stickers, papper, bokstäver och chip boards.

På lördagen blev det loppis på flera olika ställen i Göteborg och sedan in till stan för att gå på Movieline (en stor filmbutik) tillsammans med José och Camilla. Ingen av oss hittade något. Ganska förvånande, José brukar alltid komma ut med något men icke, inte denna gången.

Det blev så klart lite bröllop på lördagen med.

På söndagen var det dags att åka hemåt. Jag körde sista halvan av vägen hem. Jag vill helst inte köra i Göteborg och inte på motorvägen där, är ett sjukt tempo. Så den biten tar alltid José. Men när jag körde så blev det ett riktigt skurväder. Ett tag gick torkarbladen i högsta hastighet och jag såg ändå inte perfekt. Kände av lite vattenplaning kände jag också av, var inget kul att väder att köra i stundvis. Men på andra ställen sken solen och sen började regnet om igen.

Igår scrapbookade jag. Fick först börja med att organisera lite. Börjar få lite mycket grejer så måste försöka få en någorlunda organisation på det. Ska försöka lägga upp lite bilder på det jag gjorde senare.

IDag vet jag inte alls vad som ska stå på schemat. Har inte en aning vad jag ska hitta på. När José kommer hem så har vi lite planerat men vad jag ska göra tills dess vet jag inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0