Till mina läsare

Jag börjar starkt fundera på om min statistik på bloggen fungerar. Jag hade förut i alla fall ca 7 unika besökare om dagen. Men typ sen jag slutade skolan har statistiken visat på en unik besökare per dag (unik blir man tittar från olika datorer, så om mamma och pappa läser min blogg båda två vid olika tidpunkter men samma dag från samma dator blir det bara en unik besökare, för er som inte är med på vad jag pratar om).

Jag skulle därför nu önska att alla som läsare detta skriver en kommentar till detta inlägget. Skriv bara att ni läst och gärna vilka ni är, alltid kul att se vilka som läser.  För har jag bara en unik besökare per dag börjar det kännas ganska dumt att lägga tid på bloggen även om jag också gör det för min skull, men ändå.

Kanske också ska ge er en liten uppdatering. Igår gick jag igenom all kurslitteratur för att se vad jag kan sälja till hösten. Blev en hel del. Men vill inte sälja allt om man kanske kommer använda den igen. Går ju alltid sälja senare. Men får jag alla böcker sålt blir det ca 1500kr om jag får begärt pris. Har några böcker som jag inte helt bestämt om jag ska sälja eller inte. Beror lite på hur det blir till hösten för min del. Vad jag kommer att läsa.



Kommentarer
Mormor

Jag läser din blogg ,tycker att det är trevligt att få vete vad Du har för Dig.

2010-06-23 @ 21:44:57
Annie

Håller med mormor.

2010-06-24 @ 11:35:17
Erika

Jag läser också din blogg :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0