Statistik

Börjar inse att min statistik för bloggen allt kunde vara lite bättre. 1-2 unika besökare per dag. Det är lite deprimerande. Funderar på att snart lägga ut bloggadressen på facebook. Men det får bli en dag när jag faktiskt skriver något riktigt intressant.

Ska snart ta en liten fika på hallonmuffins och drömmar. Ska träffa en kompis nere på stan om ca en timme. Så får väl klä på mig något snyggt snart.

Ska ner till ett antikvariat och se om de har någon bok i den serien som jag läser. Jag vet jag tjatar ganska mycket om den serien men det tar upp en del  av min tid att leta efter böckerna.

Nä nu ska jag sätta fart. Fika först sen fixa i ordning mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0