SOMMARLOV!!!

Usch jag har lite dåligt samvete för att jag inte bloggade igår. Kan ni tänka er det? Jag som förut inte bloggade på en vecka får lite dåligt samvete för jag missar en dag. Nog om det.

Vet ni vad??? Jag har SOMMARLOV. Skickade in sista examinationsuppgiften tidigare idag och sista träffen med klassen var på förmiddagen.

På förmiddagen idag var det dags för exkursion. Vi gick runt lite i centrum och jag lärde mig en del. Till exempel att Växjö är en av de städer som på 60-talet rev väldigt mycket gamla byggnader i stället för att restauera dom och låta historien finnas kvar. Det är ganska stor skillnad om man jämför med Kalmar.
Vi hade jätte fint väder och det var nästan för varmt ett tag. Vandrade iväg imorse utan en tanke på solskyddsfaktor. Vilket resulterade i att jag har röda fina armar just nu, men det kunde varit värre. Men måste införskaffa sådan snarast i alla fall. Jag brukar verkligen försöka tänka på det i alla fall i början av sommaren eftersom jag har så ljus hy. Men nu har jag väl varit så upptagen med skolan att jag inte riktigt fattat att sommaren är här. Men hade i alla fall kortärmat och inte ett linne så axlarna är räddade i alla fall, det brukar kännas rätt rejält när man bränner sig där.

Nä nu har ni nog tröttnat på mitt tjat om min bränna.

Imorgon åker jag till MALMÖ och våldgästar min syrra. Ska bli så kul. Men lovar dock inte lova att bloggen kommer uppdateras så mycket. Jag kommer ha bättre saker för mig troligtvis.

Åh nu bara försvann min inspiration till att skriva. Har knappt ett ord jag vill skriva mer. Kommer väl ha mer att berätta när jag varit i Malmö. Ikväll blir det i alla fall mys med sambon eftersom vi inte träffas på ett par dagar sen.

Ha det bra i solvärmen och ANVÄND SOLSKYDDSFAKTOR *ler*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0