Skola och plugg

Varit en sväng på universitetet i dag. Vi fick måla en egen stad efter vissa mallar.
Cyklade till skolan idag för det var ju kanon fint väder eller ja det är det ju fortfarande.

Egentligen vill jag bara gå ut i solen och ha det skönt. Men först plugga. Så skönt när sista uppgiften är inskickad. Den ska in på lördag men ska försöka få in den på fredag efter att vi haft exkursion till fots. För på lördag åker jag till Malmö och min underbara syster. Hur länge sen som helst sen vi träffades på tu man hand. Bara ha det bra i flera dagar, hoppas kunna utöka min gaderob lite också. Har insett att jag har väldigt dåligt med sommarkläder. Borde väl hitta något i Malmö, annnars är det illa *ler*.


Bjuder på lite sommarstämning medan jag fortsätter med min uppgift. Jag ser ljuset i tunneln. Snart är det sommarlov.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0