Sista försöket med bilderna

Okej, nu gör jag ett sista försök att få över bilderna.



Erika poserar i det varma vädret.



Nu blir jag fundersam. När jag la in några bilder nu så blev de vända åt fel håll, men orginalet är rättvänt, dvs mina ben neråt och huvudet uppåt. Fattar nada, men min sambo hjälpte mig, så nu ligger orginalen åt fel håll men blir rätt i bloggen. Vaddå mysko??? Men nu har jag lärt mig hur man vänder bilderna i alla fall.



MALMÖ!



Lunch på sunset boulevard tror jag det hette. Någon typ av toastad macka med ugnsbakade pommes. Nyttigare än friterade i alla fall.



Erika njuter av lunchen.......



En skitsnygg bild på Erika när vi åkte tåget tillbaka till Småland. Håller ni inte med??



Anna var också med på tåget. Trots förseningar (som visst blev ännu fler efter att jag klivit av i Växjö) så var sällskapet perfekt. Hade inte velat sitta med några andra och titta landskapet utanför Hässelholm.

José skickar också en liten hälsning idag (fast han är inte helt medveten om det). Han har fullständig dansbands/schlagerfeber.
Just nu är det gulli gullan....

en annan favorit ikväll har varit




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0