Shoppingdags i Malmö

Idag har syrran och jag varit och shoppat i centrum.

Erika var den som shoppade mest, shoppaholic.

FÖr min del blev det en kläning, super snygg, det bästa var att det var riktigt billig, nedsatt med 50 % eller nåt. Lite smink blev det också. Men har hittat en supersnygg klänning på Kapp Ahl, men det kostade 500kr och då blev jag smålänning. Men ska kolla och se hur mycket jag egentligen gjort av med de pengarna som jag hade avsatt till shopping och är det mycket kvar ska jag kolla i VÄxjö och köpa den om den finns.

SKulle precis kolla hur domen lydde. INsåg då att skattepengarna kommit. 4500kr plus, fasen vad nice. Men måste spara så jag har nåt att leva för i juli innan sommarjobbspengarna kommer.

Till dagens bilder.


Har dock inga bilder från själva shoppingen, var så upptagen med att shoppa så vi glömde ta bilder.



Erika tog med mig till den berömda juicebaren. Där tog vi varsin smoothie. Min är den högra med hallon, blåbär, jordgubbar, vanlijyougurt och honung. Fasen vad gott det var. Ska försöka dra förbi där imorgon innnan tåget går. Önskar de hade det i Växjö.




MUms vad gott.




Malmös nya kändis med de coola solbrillorna på.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0