Nu är allt klart

Har precis fått betyget för sista delkursen. Även denna delkursen gick riktigt bra. Fick väl godkänd. Är lite lätt förvånad över detta då motivationen var lika med noll sista veckorna. Men jag får väl försöka göra som min sambo alltid säger, börja inse att jag verkligen är duktig. Men känns skönt att bevisa både för mig själv och för de som inte trodde/tror att jag klarar av akademiska studier. JAG KAN!!!! Ingen kan någonsin säga att jag inte klarar det. Efter två års heltidsstudier finns det inte en enda kurs som är underkänd.

I höstas fick jag mitt första VG på en hel kurs. Just nu läser jag inriktningen och får inte ett helhetsbetyg förrän efter jul.  Men hade jag fått ett terminsbetyg så hade det blivit VG också tror jag allt.

Nä nu måste jag sluta en kompis ska komma förbi, fast egentligen ville jag skriva ett långt inlägg om hur duktig jag är, men det kanske är lite väl ego.

Ha det bra så hörs vi igen!!!!


Kommentarer
mamma

Grattis DU ärju jätte duktig

2010-06-11 @ 17:19:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0