Midsommar

Okej det verkade som det var några stycken som var lite intresserade av vad jag har för mig om dagarna.

Idag började jag med sovmorgon (vet inte hur jag ska orka stiga upp klockan sex på måndag). Efter frukost blev det träning med fiten. Kanske inte världens mest effektiva träning men fasen vad skoj det är. Att tävla sina resultat med både sig själv och José, tävlingsmänniskan slår till ordentligt.

Om en timme sitter jag på tåget mot Kalmar och syrran. Smaska jordgubbar och ha det trevligt. Inte en helt dum midsommar.

På måndag är det dags för min första dag som godsmottagare. Kul att få lite att göra. Det har varit lagom med de veckorna jag har varit hemma nu. Skönt att dra in lite pengar till det här hushållet igen. Tur att jag fick rätt mycket skattepengar så man har lite pengar att röra sig med innan dess.

Nu har jag slut på intressanta saker att berätta (om det innan nu var intressant). Dags att göra sig i ordning.

Glad midsommar på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0