Mer jobb

I morse ringde min kära sambo från jobbet. Började undra varför han ringde så tidigt (innan kl 9). Det händer att han ringer hem när jag är hemma men det brukar vara på lunchen.
Det visade sig att de ville att jag skulle få lite extrauppgifter i sommar. Godsmottagare typ. Avancerade grejer. Detta gjorde också att jag får två veckor extra så jag kan lära mig uppgifterna när det fortfarande finns folk kvar som jag kan fråga. Det blir en spännande sommar det här.  Men som min kära sambo sa: " Det är ju som när du fick tupperware grejer och bara kontrollerade att du verkligen fått det som det stod att du fått" Nu blir det bara helt andra grejer och lite större volymer skulle jag tro *ler*

Men extra pengar behövs verkligen i sommar. SÅ nu kommer jag inte vara fullständigt pank i juli längre jippi. 6 veckors jobb. Förra året hade jag bara tre veckor och vi överlevde ändå. Så nu blir det lite extra kosing, så nice. Me like.

Nä nu får jag återgå till examinationen. Någon som är sugen på att skriva om städer och exkursioner? JAg har minst 1½ sida kvar att skriva. Men det borde gå.




Jag har faktikst börjat gilla denna låt. Tyckte inte alls om den första gången.


Kommentarer
Mormor

Det var väl bra.Det måste vara roligare än att

packa och få eget annsvar.

2010-06-01 @ 21:21:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0