Lördag

Igår blev det ingen uppdatering. Men gjorde faktikst ingenting. Bara latade mig hela dagen. Ibland kan man få göra det också.

Men tänkte lägga över lite mer bilder från Malmö idag. Tog lite bilder med mobben men syrrans dator och min mobil ville inte samarbeta och jag orkade inte tjata på dom =)

Nu hade jag lagt över alla bilder till datorn men nu har det hänt nåt på vägen. De går inte öppna. Jäkla skit. Jajja då får ni vänta lite till på de bilderna, pallar inte föra över dom igen just nu.

Jag går och duschar i stället.

Ska iväg och handla lite sen med. Ikväll kommer svärföräldrarna på grillning.

Förresten blåser det mindre storm hos er också????



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0