En uppdatering från Malmö-land

Blev aldrig någon uppdatering igår för vi promenarade i två timmar och sen blev det duschen och då var klockan typ elva så det blev film och sen sängdags.

Men nu ska det bli lite bilder. Börjar med gårdagen.





Min underbara syster i Malmö. Hon lockade mitt hår som ni ser. Fattar vilken tid det tog, helt plötsligt kändes det som jag hade ganska mycket hår ändå.



Folkets park. Jätte mysigt ställe, måste ses om man är i Malmö.



Vi hade väldigt roligt kan man väl säga. Här har vi hittat en lekpark och försöka göra snygga hopp, Erika lyckades bäst i alla fall som fastnade bra på bild.





Den här väggen hittade vi på promenaden. Observera att det är klottring förbjuden på ena sidan, men den andra sidan är det helt okej att klottra. Lite lätt mysko tycker vi i alla fall.






På väg hem tillbaka till lägenheten.


Det var lite bilder från promenaden igår.

Idag var i vi äntligen på panduro outleten. Som jag längtat. HAr dock inga bilder från detta då regnet öste ner. Sen mötte vi upp Anna en stund nere på stan.



Anna och jag på Espresso house.


Nu måste jag lägga ner. Erikas tur att blogga. Ni hittar hennes blogg på adressen:

www.till-malmo-pa-en-kvart.bloggagratis.se

eller kolla länken vid sidan om inlägget.

NU har hon fixat alla grönsaker så jag ska fixa köttfärs. Tacos står på menyn.

Lite blöta kramar från Malmö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0