Lite bilder

Här kommer lite bilder på mina bett. Jag vill mest ge er en bild av vilken allergi jag verkligen har. José räknade till 8 bett totalt och då är väl ca 6 st större än en 5-krona. Det största är nog nästan lite stort som TRE femkronor.



Tycker inte bilden helt ger den riktiga blämman rättvisa. Svullet som fasen och rött och gör ont. Men men det är bara till att bita i det sura äpplet, livet kunde varit värre.



Mina bett på armen, de första som jag fick. På bilden blänker det lite eftersom José hjälpt mig och smörjt på kortisonsalva i kombination med blixten på kameran.

Fasen vad jag ska stryka på Mygga på måndag morgon. Struntar fullständigt om folk tycker det luktar. De får välja på det eller vara utan godsmottagare. Förhoppningsvis väljer de att stå ut med lukten och inte det andra.



Kommentarer
Erika

Jävlar!!!! :o var inte lite de inte...stackare!! hoppas de går över snart!!!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0