Kort uppdatering

Vi har varit och letat upp en golvfläkt att ha i sovrummet som får gå när vi sover. Var inne en vända på K-rauta när vi kollade runt. Tror ni inte de jäkla blinknaggarna finns där också. Fick ett bett så nu har jag två bett mitt på smalbenet. Snygg värre. Armen ser ut typ som igår (se bilder i tidigare inlägg).
Inte nog med att jag är blek som bara den och i bästa fall kan bli lite röd i solen (folk måste tror att jag gömmer mig inomhus hela sommaren) nu har jag stora röda blämmor över hela kroppen också.

Jag trodde ju att jag var befriad från odjuren när jag inte var på jobbet. Men sån tur har jag uppenbarligen inte.




Kommentarer
Erika

De e Maria (Gunnarsson) och Agneta (Råberg) som har gift sig :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0