Godsmottagning

Idag har det blivit en del godmottagande. Imorgon ska ordinare godsmottagare i mitt team vara tillbaka (hon var sjuk idag). Så jag ska be henne låta mig sköta mig själv för att bara ha henne lite så rådfrågare. Idag fick jag också lite mer koll på vad som gäller för godsmottagande i ett annat team som jag också ska ansvara för. Nervöst värre. BLir lite lätt förvirrad när jag ska föra in i datorn att jag godkänt godset och sedan ska trycka in antal 0 st levererade. Men det är en liten specialare, måste bara komma ihåg det när jag väl sitter där. Imorgon ska jag ta med mig ett litet häfte så jag kan skriva ner en egen liten lathund på Ida-språk så jag förstår vad som menas. Så jag kan gå tillbaka till när jag kör solo sen.

Har hela helgen tänkt att lägga in en bild på det nya soffbordet, men eftersom bilden ligger på mobilen och jag inte har bluetooth i datorn utan måste trycka i en extra usbgrej så har jag inte orkat. Varenda gång jag tänkt tanken så har jag och usbstickan varit på helt olika ställen. Kanske inte världens mest prioriterade sak i det läget måste jag erkänna.

Förresten någon som är intresserad av soffbord? Vi har två glasbord över. Kan skicka bilder vid intresse.

Nä nu ska jag gå och äta min paj, måste äta den idag innan den blir dålig.

kram på er i sommarvärmen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0