Seg som bara den idag.

Är fruktansvärt seg idag. Så jag kan inte lova att det blir når vidare roligt inlägg.

Kollar lite på sjunde himlen just nu, samtidigt som jag försöker läsa ett manus på någon Muhammed berättelse. Är inte så pepp på att göra något alls faktikst. Men lyckades faktikst städa toan idag. SKulle gjort det för länge sen men nu är det gjort i alla fall.

Nu är det väl bara julgardinen i köket som måste ner. Nu är ju faktiskt den vanliga köksgardinen upptvättad och strykt så jag kan ju sätta upp något med.

Sticker till Kalmar på torsdag, ska ha tupperware-demo hos mamma. Det verkar som hon fått ihop rätt mycket folk så ska bli sjukt kul. Hoppas på ett nytt personligt försäljningsrekord, eftersom mamma redan fått in lite beställningar borde det inte vara något problem att få en rätt bra försäljning.

Nä nu får jag nog läsa lite igen, ska ju se en timme lång film med muhammed också, kanske lägger upp något klipp senare idag.

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0