Seg idag

Idag är jag seg. Har egentligen en hel del.Fixa med papprerna kring demon jag fick i fredags om jag inte räknat fel eller missuppfattat något så är min väska betald nu och alla pengar som blir över går ner i min ficka. Bra med tanke på att att jag har två planerade demos nu i januari :)

Men skolan finns ju kvar och går ingenstans. Imorgon är stora inlämningsdagen för alla arbeten som varit under helgerna. Måste kolla över den individuella. Vet inte om den är helt bra men orkar inte lägga ner mer energi på den heller. Har bett min underbara syster Erika som också pluggar att läsa igenom den. Det är verkligen en stor fördel att att ha en syster som också pluggar som är inne i den akademiska världen och ser det med dessa ögon. Vi kommer nog utnyttja varandra mycket de tre år som är kvar för oss båda. Tack för hjälpen!

Ikväll ska vi se en SVENSK film José och jag. Ni som känner José vet att han springer flera mil när han hör talas om att se en svensk film. Men ikväll offrar han sig för mig. Fina älsklingen. Är så glad att du finns i mitt liv!

Tänk om jag skulle göra det jag skulle nu så jag kan slappa ikväll.

//Ida


Kommentarer
Erika

vsg! Lär behöva din hjälp i veckan om du har lust att läsa igenom? :O De e sjuuuuukt praktiskt med en syrra som också pluggar på högre nivå. Vad ska ni se för film då?

2010-01-11 @ 17:46:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0