Personligt försäljningsrekord

Ja idag slog jag personligt försäljningsrekord för tupperware. ca 4000 kr. SÅ jag har också fått ge ut min första grej i värdinnekampanjen (om det säljs bra får man extra grejer beroende på vilken summa det gäller).

Jag kommer alltså helt klart tjäna pengar på denna demon, innan har ju pengarna gått till att betala demoväskan.

Blev lite lycklig nu.

Sen när jag precis skickat in ordern till tupperware så kollar jag min mail. Då är det en tjej som vill köpa en av mina böcker från SYV. Om den affären går igenom har jag blivit av med fyra böcker. De fyra tråkigast böckerna. De andra böckerna kan jag leva med att behålla även om jag hellre tar pengar.

Nu ska jag leva lite på mina rosa moln som jag går på nu. Känns som att jag idag har lite flyt. Kanske borde köpa en trisslott??? Orkar inte gå ut igen.

Nä nu sätter jag mig framför dumburken och kollar på Johan Falk.

Ha det bra tills vi hörs igen!

//Ida





På tal om rosa.*ler*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0