Ledig dag

Idag har jag en ledig dag. Åh, ja, jag säger ledig dag. Finns typ inget jag kan förbereda inför morgondagens gruppövning. Ska till skolan i två timmar imorgon sen var denna veckan gjord.
Vi kommer nästan aldrig vara i skolan denna kursen känns det som. Första schemat kändes väldigt lugnt och nu har de tagit bort massa lektioner av ekonomiska skäl.

Igår hämtade jag min nya tupperware order. Var lite större än de två andra varit. Var ju en del del grejer till mig med. Klarade målet för den veckan nu när jag är ny så fick lite grejer helt gratis. Sen hade jag skickat efter februaris tackgåva för att ha att visa. En jätte fin salladsskål i elegance serien. Kanon fin. Fick även flyern för februari och finns ett jätte fint erbjuande då som jag i alla fall tänker nappa på.

Nä, nu kanske jag ska göra lite nytta. Eller pussla på pusslet som José drog fram för några dagar sen. 1000 bitar tar sin lilla stund.

Ha det bra i snörusket!

//Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0