Hemma i Växjö igen

Nu är jag hemma i Växjö igen. Efter en minst sagt händelserik dag i torsdags. Hade ju demo hos mamma. Med lite extra beställningar hamnade min försäljningssumma för denna vekan på 8.800 kr. SÅ jag lyckades komma upp till nästa steg på vår aktivitetskampanj som vi har nu i januari. Det trodde jag aldrig, tack mamma för ditt kämpande med att få dit folk i torsdags.
Men rörigt var det vill jag säga. VI var nog 25-26 personer i torsdags och majoriteten köpte något. Sålde 11 st kombikyl (till pålägg bla), det måste vara något typ av rekord. Men alla drog i mig och jag tappade fokus både en, två och tre gånger när någon avbröt min tanke med en fråga. Men kul var det. Sov riktigt gott på kvällen sen, var väl inte att räkna med nåt annat. Var totalt slut i huvudet.

Imorgon ska jag lägga in alla beställningar, 25 st typ med extra beställningarna. Jag har lite att göra. Lika bra att börja med det redan på morgonen.

På fredag ska jag dra tillbaka till Kalmar. Tupperware anordnar träffar för säljare och deras värdinnor nu i januari. Mamma hade ingen möjlighet att komma till VÄxjö så jag åker till Kalmar i stället. BÅde hon och jag kommer gå därifrån med många fina saker.

Nu måste jag lägga ner. Batteriet är på väg att ta slut och snart kommer svärföräldrarna över på lite käk. har goda kotletter i ugnen, hoppas de blir lika goda som mammas.

Ha det bra i snöyran!

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0