Fortsättning på pengaproblemet

Varit på banken nu.

När jag kom dit så kunde hon på banken bara ge mig samma besked som jag själv sett, framtida insättning =2035kr.

Jag började få riktigt panik. CSN säger banken har gjort fel och banken säger att CSN gjort fel. Jag såg framför mig hur jag skulle få ta alla mina sparpengar för att överleva denna månaden.

Kvinnan på banken ringde i alla fall till CSN. Första hon fick prata med gav samma besked som jag fått. De hade ingen aning vad vi pratade om.

Tack vare att hon från banken ringde så kunde hon ju verkligen säga att det inte fanns några 11 000kr.

Efter ett dussin vidarekopplingar kom det fram till att det kommer två utbetalningar, En för hösten och en för våren. Men det är bara den lilla för hösten som syns på beskedet. Varför inte plussa ihop det och göra EN utbetalning och slippa skrämma upp massa studenter och slippa massa extra besvär från dessa oroliga studenter. Eller det kanske bara jag som råkat ut för detta???

Allt är löst i alla fall och jag kan slappna av.


Hoppas ni har en bättre mindre panikslagen fredag.
Nu ska jag i alla fall njuta av helgen!

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0