Andra försöket på dagens inlägg

FÖrsökte skriva ett inlägg förut men då ville ingenting fungera. SÅ nu gör jag ett nytt försök.

SÅ vad har hänt idag?

JAg var i skolan i ungefär sex timmar. Hade förberett mig inför gruppövning idag. Men när gruppövning skulle börja sa läraren "Äh vi skiter i det här. Vi pratar om vilka berättelser barnen kan känna till" dvs hade jag ingen nytta av det jag gjort tills idag.

Mot slutet av gruppövningen började jag känna mig lite seg, särskilt i huvudet. När jag kom hem var en fruktansvärd huvudvärk ett faktum.

Låg sen på soffan någon timme eller två. Men nu känns det lite bättre i alla fall.

KOmmer ni ihåg de här leksakerna???





//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0