Jag är sjuk igen

Förlåt för dålig uppdatering igen men jag började veckan med att bli förkyld, inte särskilt kul när Annie var här och vi skulle göra massa kul. Men på nåt sätt lyckades vi göra allt vi sa att vi skulle göra. Fast kanske i mindre omfattning. Beroende på hur det ser ut för mig på påsklovet så kanske vi får försöka göra om det i förhoppningsvis friskt tillstånd för min del.

Men nu är jag sjuk igen. Igår låg jag med täcke OCH filt och frös ändå, hade nog lite feber tror jag. Tror inte jag har det idag men ont i halsen och allmänt borta är det som gäller idag.
JAg som skulle plugga igen allt jag missat under veckan när jag varit sjuk. Det går ju bra. Eller inte.

Det får nog bli en bra film i stället och kanske lite varm choklad. Köpte faktiskt lite nya filmer igår (den korta period jag faktiskt kände mig mig bra) gamla hyrdvd för 19:- st helt okej.

Nä nu orkar jag inte mer. Ska lägga mig framför tvn och titta på film nu.

Hoppas ni mår bättre än jag.
kram på er

//Ida


Kommentarer
Erika

Vi vill se ida uppdatera! Vi vill se ida uppdatera!! ;D



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0