Hemtentan är KLAR!

Hemtentan är inskickad och klar sedan några timmar. Skönt värre.

Ingen mer trosbekännelse  eller kursplan i religion för mig på ett tag nu, tack.

Ska fira att 1½veckas tentan är klar med en godispåse och let´s dance.

Imorgon kommer lillsyrran, förhoppningsvis. Om inte snön bestämmer sig för att lägga sig för mycket på spåret så att tåget inte kommer fram. Härligt med tåg som går i Sverige men som inte klarar det svenska klimatet, hur har man tänkt. Även om det inte brukar vara så långa vintrar med mycket snö här i småland så har vi ju i alla fall alltid snö varje år.

Ska bli kul att har syrran här i alla fall när hon väl kommer. Hon har sportlov och jag har totalt 5 timmar i skolan på hela veckan. Så vi har massor med tid att umgås. Blir nog lite bakat, en del pysslat och kanske en runda på stan. Längtar.

Nä nu ska jag se om jag hittar något annat spännade att göra.

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0