Gårdagen i bilder

Tog lite bilder igår jag tänkte lägga upp.


Gick igenom min order från tupperware från v.4. Men denna bilden ger inte hela kaoset riktig rättvisa.







dessa bilder kanske ger en liten bild av vilket kaos jag ska tag i när jag kommer hem efter en runda i skolan.

Men vad hände mer igår då????

Jo José sa strax efter  han kom hem, har du sett vad som händer utanför???



Jo snön utanför forslades bort. Undrar bara vart de  lägger all snön??


Jag vill köra snökastarmaskinen. Vart anmäler jag mig??? *ler*




Der roligaste var när släpet blev lite fullt och de råkade spruta snö på bilarna som försökte köra förbi. *mohahaha*

Nä nu ska jag börja denna nya dag. Dags för att ta en dusch och sen lite frukost till att börja med.

Vi höres och synes!

//Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0