Vattenläcka

Japp, vi har en vattenläcka här hemma. I badrummet. Igår var hyresvärden här och kollade läget och konstaterade att han inte kunde göra nåt. I stället ska det typ komma någon firma som kan sånt där. Gissa att det är mindre bra när det droppar vatten när man trycker på väggen. Men nåt tror jag han lyckades göra igår för sen han var här har det inte läckt alls lika mycket.

De skulle stänga av vattnet och riva lite av väggen tror jag. Hade lite svårt att förstå vad han menade när han ringde mig igår. Jajja vi märker väl det. Hoppas de inte kommer idag. Jag har en hel pluggdag hemma idag. Med en hemtenta som ska in på söndag så vill jag gärna ha lugn och ro här hemma. Inte massa hantverkare. Måndag passar bättre för då är jag i skolan hela dagen tror jag. Hur eller hur har jag ingen väntande hemtenta då.

Nä nu får jag nog återgå att läsa om hinduism och buddhism. Någon som vill byta? Nämnde jag att faktaboken om religionerna är på engelska. En del saker är svåra att fatta när det är på svenska. tro mig det blir inte lättare på engelska.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0