jul

Den här julen blev väl inte precis som vi tänkt. Först åkte Josés syrra på en maginfluensa. Vilket gjorde att det inte blev något julfirande hos hans föräldrar för vi ville undvika att umgås med smittan. SÅ José och jag firade jul själva. På ett sätt var det ganska skönt men samtidigt lite ensamt. Vi lyckades köpa in lite grejer så vi fick ett hyfsat julbord i alla fall.

Sen var det ju presentöppning. Jag fick hela fyra paket.

* En gjutjärnsgryta, snacka om användbar sak. Det kommer jag laga mycket god mat i många år framöver.
*Ett underlägg till min dator (så jag kan ha den i knät) med inbyggd fläkt så datorn riskerar aldrig att bli för varm och jag slipper få brännskador i knät =)
* SUper mario spel till Wii, alla de gamla mario. SÅ igår spelade vi mario både från 1987 och 1991. Nostalgi på hög nivå vill jag lova.
*Sista grejen jag fick var en kontroll till wii som har klassiskt tv-spels handkontroll utseende.

Igår kväll precis när vi skulle sova började José frysa nåt extremt, vilket egentligen bara händer när han är sjuk. Han har känt sig lite krasslig några dagar men det har inte brutit ut men inatt var det kört.

Nu ska jag ta hand om min dåliga sambo. Det vankas fika, på lussekatter.


Kommentarer
Mormor

Denna julen glömmer ni aldrig Sambo får väl krya på sig.

2010-12-25 @ 23:30:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0