Juklapparna färdiga

Japp nu är jag färdig med alla julklapparna. Har bara en juklapp kvar att slå in nu. Ska ta det lite senare.

Igår gjorde jag mitt livs första EGNA pepparkaksdeg. Den ska ju stå i kylskåpet minst ett dygn så blir kanske lite pepparkakor senare ikväll eller imorgon. Men jag tjuvsmakade den lite förut. Det verkade lovande i alla fall av smaken att döma =)

Under veckan ska det komma hantverkare och fixa vår vattenläcka i badrummet. Är det något jag verkligen avskyr så är det när det ska komma folk. Jag vill inte komma direkt från sängen om de ringer på dörren. SÅ just nu gäller det att vara påklädd och se någorlunda normal ut tidigt på morgonen. Har funderat mycket på vad som händer om de kommer jätte tidigt. Väldigt många morgonbestyr sker på ju badrummet. De ska ju ta vattnet om jag har förstått saken. Great!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0