2 dagar kvar till julafton

två dagar kvar till dopparedagen. Ska ner med sambon till stan och fixa de sista julklapparna när han kommer från jobbet. Tänkte se om det finns nåt spännande kvar som man skulle kunna ha på sig på julafton. Har faktiskt inget kul alls att ha på mig annars. Lite sent ute kanske men annars får man väl improvisera.

Ska erkänna att jag har slappat ganska mycket idag. Jag har tagit jullov liksom. Men egentligen har vi studenter ju inte jullov. Har en hemtenta som ligger och väntar. Men har lovat mig själv att plöja igenom alla böckerna i mellandagarna. Är bara ungefär 700-800 sidor om jag ska läsa allt, vilket jag nog inte kommer göra. Borde läst lite innan men allt har gått så fort nu. Ni som brukar läsa bloggen vet ju hur jag alldeles nyss kämpade med hemtentan i religion. SKa erkänna att jag har haft ovanligt svårt att ställa in mig på en ny kurs. Hallå jag vill ju fira jul som alla andra inte börja tänka på nytt arbete men men bara att bita i det sura äpplet. Är ju bara två jular kvar som jag kommer ha det så här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0