Göteborg

Har spenderat några sköna dagar i Göteborg nu. Blev lite shopping, skärgård med mera.

Tänkte bjuda på lite sköna bilder i från skärgården.



José  på båten på väg ut i skärgården.


Jag precis innan färjan ska dra iväg från fastlandet.



Tänk att bo så här. Jag skulle inte tacka nej.






Precis innan vi skulle dra oss hemåt stannade vi till på en badplats. Badplatsen i sig var väl inte särskilt kul men bredvid fanns ett "berg". SÅ vi  började klättra supermysigt. Nästan högst uppe hittade jag denna lilla sjö. Tyckte den var så fin.






Det var väl det som jag hade i bilder. Nu till en annan rolig grej.



Min cuttlebug har anlänt. Blev visserligen en rosa i stället för en grön. Men oj så rolig den är. Just nu håller jag på att leta efter ett bra alfabet till den. Hittat ett som jag tycker om som faktikst inte är så farligt dyrt om man köper från tradera. Får vänta ut auktionen, fyra dagar kvar. På fast pris vill säljaren ha 500kr vilket är nästan hälften av vad de vill ha om man köper från en internetbutik. Att betala lika mycket för ett alfabet som för hela maskinen tycker jag inte är riktigt okej. Tack för tradera och blocket.

Nu ska jag nog stansa på lite, bara för att det är kul. hihihihi


Kommentarer
Erika

Vad mysigt de ser ut :) Avis..



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0