Fina cuttlebug, snart är du hos mig

Ja nu verkar det snart bli verklighet det också. Har letat efter en cuttlebug maskin (sök på youtube så kan ni se vad mycket man kan göra med den =)

Hittat en del, men antingen har de varit lite dyra för min smak, slut på lagret eller bara funnits i rosa. Grejen är att den finns både i grönt (kallas grodan) och i rosa. Men jag tycker inte att den rosa är alls kul plus att den överlag är några hundra kronor dyrare än den gröna. Men har hittat en sida som säljer både den rosa och den gröna för samma pris. Men ska nog satsa på den gröna, känns mer jag och det enda som skiljer är just färgen.

Har haft kontakt med de som säljer den och frågat om det bra priset står kvar och när den beräknas komma i lager igen (den tillhörde en av de som var tillfälligt slut). Skickade strax innan 20 ikväll. Tänkte att då får jag ju svar imorgon i bästa fall. Men jag blev förvånad, typ 20 min senare hade jag mitt svar. Priset består ett tag till och senast i slutet av veckan finns den på deras lager igen =) Me like =)

Köpte min första die (stansen, kolla på youtube igen så klarnar det för den som är intresserad) idag  innan jag fick de bra nyheterna, dock en billig sådan. Just nu kollar jag runt lite på olika butiker för att hitta billiga dies. Vill få tag på ett alfabet, men de kan ligga på upp till 1000kr styck. Det alldeles för mycket, det är ju vad hela maskinen kostar.

Var på landstoken idag och kollade lite. Det är en butik i VÄxjö som säljer saker till scrapbooking och kort som ska lägga ner och just nu har 30% på allt. Blev en del handlat men med rabatten så blev det inte så farligt dyrt. Kvinnan innan mig handlade för typ 1500kr, kan lugnt säga att jag låg i lä där, med mina ca 300 kr.

Antar att jag inte är jätte kul att läsa om när jag bara snackar om min cuttlebug och pyssel (för den som inte är intresserad av sånt). Men när man verkligen vill ha något och lyckas hitta det billigt ( eller ja, billigare i alla fall) så är det ju kanon.

Om jag ska säga något om dagen som inte infattar pyssel så har jag satt upp den nya gardinen i vardagsrummet idag. Kanske kan fixa en bild till imorgon, kom på det när det var för sent och redan mörkt ute, tror inte bilden blir så bra då.

Nu är klockan efter midnatt och vi kanske går och lägger oss inom en timme så GOD NATT PÅ ER!


Kommentarer
Kathrine

Hej!

Vart har du hittat din billiga cuttlebug?:)



Mvh Kathrine

2010-09-11 @ 09:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0