Äntligen är min bokserie här

Ikväll kom jag hem till Växjö. Det första som stod på checklistan var att hämta ut mitt paket med mina böcker. Jag har höstkvällarna räddade kan man väl lugnt säga.



Nu är den här!!!

De sex första böckerna har jag visserligen redan, så dom kan jag kan jag tänka mig att skänka till intresserad. eller lägger jag ut dom samtidigt som jag ska lägga ut all studentlitteratur till försäljning.

Nu ikväll har jag och José tittat på filmen "young Victoria" som jag köpte billigt på marknaden. Den var jätte bra. Till och med tyckte att den var okej, var faktiskt han som föreslog den.

Nä nu ska jag titta igenom bilder lite som jag tagit i R-by som jag ev. ska lägga ut på facebook för våra amerikanska släktingar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0