Lördag

Angående mitt förra inlägg så visade det sig att jag ska vara ute på praktik tom v.18. Dvs en vecka längre än vad jag fått besked om. Som tur var verkade min handledare bara glad över att jag stannar en vecka till. Men det är så dåligt att man inte får ett vettigt svar ifrån någon.

Måste skriva hemtentan nu med. Orkar inte. Fattar ingenting heller. Riktigt svårläst text vi fått och sen kunna svara på frågor kring det, jag jag är glad om jag får ihop mina sidor någorlunda vettigt.

Just nu jäser degen. Vi ska ha hemgjord pizza ikväll, några minuter kvar innan det är dags att baka ut den och ha massa god fyllning. Oj, jag har glömt sätta på ugnen, måste fixa det nu.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0