Helgen är slut

Japp helgen är slut och det känns ganska okej faktiskt. Tro det eller ej =)

Vad har jag gjort i helgen då?

I går storstädade jag toan och rengjorde golvbrunnen och alla rör till golvbrunnen under badkaret, asså jag trodde inte de rören fanns eller i alla fall att de inte gick att rubba. Men lyckades få bort dom, men det var ingen vacker syn som mötte mig. Men allt blev superrent när jag var klar, lite stolt över mig själv. Senare fick José för sig att vi skulle tömma silen till tvättmaskinen och då insåg vi att det inte direkt var nystädat UNDER tvättmaskinen, vilka dammråttor =) Men nu är varenda liten bit rengjord i badrummet, krokar allt. Ja förutom där man lägger tvättmedel och sköljmedel till tvättmaskinen, men vi skulle köra massa tvätt igår och det tar hur lång tid som helst att få i sär den så man kan rengöra och sen lyckas få ihop den igen. Kanske blir morgondagens projekt, vem vet.

Idag har jag också varit lite duktig, jag har pluggat lite precis som igår. Sen när vi skulle börja lägga in all den torra tvätten från igår så fick jag för mig att rensa bland mina underkläder. När jag tagit ut allt säger josé:"får du bara ut din låda så långt". Det visade sig att min låda bara gick ut hälften så långt som de andra. Vilket jag inte alls reflekterat över, trodde att det bara var att leva med, att alla var likadana.
Passade sen på att rensa ut bland nästan alla mina kläder. Hängde också undan de tjockaste vinterkoftorna. Hoppas inte jag behöver dom förrän om några månader.

Men imorgon är det dags för VFU igen. När VFUn började var jag inte alls sugen och bara hoppades att veckorna skulle gå snabbt, men nu känns det faktikst skit kul.
Men jag funderar fortfarande på att ta ett studieuppehåll, tror jag behöver en andningspaus och bara fundera över mitt liv lite. Så försöker söka lite jobb, får man nåt så får man liksom. Sökte ett idag, verkade jätte kul och jag lyckades faktikst få till en sjyst motivation till varför jag var intresserad av tjänsten. När jag tryckt på "skicka" så insåg jag att jag glömt skriva min adress. Hoppas det inte verkar allt för oseriöst, de har mitt mob.nr och e-mail i alla fall. Hoppas på det bästa.

Nu tyckte José att inlägget var lite långt, hela min livshistoria som han sa. Så det kanske är bäst att lägga ner nu för att inte alla mina läsare ska bojkotta mig =) Min max tio trogna läsare. Men tio är bättre än inget.

God natt på er! Nu ska jag sova och ladda för utedag på VFUn.

//Ida


Kommentarer
Erika

Härligt och se att du uppdaterar igen :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0