Årsdag och ny mobil

Nu har det faktikst hänt lite i mitt liv.
Jag har skaffat ny mobil och mitt första mobilabonnemang. En jätte fin mobil. Försökte ta en bild men lyckades inte så bra, jaja ni får säkert se den en annan dag. Sony Ericsson Elm heter den i alla fall om någon nu skulle vara intresserad. Men det var ett stort missförstånd i och med affären, men det har jag kommit över nu. Är nöjd med mitt val ändå.


Det viktigaste just är nog att idag valborgsmässoafton 2010 firar José och jag fyra år tillsammans.  För fyra år sedan åkte jag till Växjö eftersom jag vägrade tillbringa ännu en valborgsmässoafton med mamma och pappa och alla kompisar hade andra planer. Då bjöd han mig på "hemgjord" middag med grillad kycklig, potatis och sås. Till det fick jag min första miranda nalle och blommor. Idag körde José på lite samma tema. Först gick vi ut och åt (skulle gjort nåt mysigt som José planerat, vet inte vad det var, men regnet pajade planerna) sen åkte vi och handlade. För vi hade bestämt att det blir fredagsmys av högsta kvalitet, med massa gott eftersom som regnet är närvarande. Sen var det dags att bära upp allt till lägenheten, tack gode gud för att det inte var en stor handling, då hade jag lämnat kassen och gått alt. sovit i bilen. När vi skulle gå upp så såg José lite hemlighetsfull, vad nu då tänkte jag. Det visade dig att han hade en fin rosbukett med blandade rosor och en ny Mirandanalle liggandes i bilen. Åh vad jag är lycklig lottad med en sån kille =)

Nu blir det mys resten av kvällen. Ha en trevlig valborg allihopa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0