Aprilskämt

Idag är det första april. Jag har hittils lyckats undgå att bli lurad och jag kunde ju kommit fram till nåt kul skämt och lagt till här på bloggen, men sanningen är att jag suger på aprilskämt. Det är ju inge kul om ni kommer fram till direkt att det är ett aprilskämt. Får väl fundera vidare. Men kommer det in ett inlägg till ikväll bör ni nog ha ögonen öppna.

Förresten, José hittade visst ett bra aprilskämt, Kolla in sf.se. DÄr finns något för er som skäms med 3D glasögon på första dejten.

För att uppdatera er om min tur gällande posten i början av veckan kan jag infomera att det gått utför. I onsdags kom en av lärartidningarna bara i brevlådan. Är lagom intresserad av att läsa dom faktikst. Och idag kom en räkning, inte världen största men ändå, DET GÅR UTFÖR!!!

Idag lunchade José och jag ihop eftersom han för en gångs skull slutade vid lunch så att vi överhuvudtaget kunde luncha på en vardag. Blev royal thai, buffé, mums.
Kvällen kommer bjuda på lite räkor och ost och kex.

Hmmm har jag nåt mer kul att berätta.......

Tyvärr kommer inte på nåt just nu. Får återkomma på den fronten!

Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0