Annandag påsk

Japp idag är det annandag påsk. Tror jag i alla fall. Tappat tidsbegreppet lite nu när man haft påsklov.

Pappa och Annie har varit här idag. Egentligen gjorde vi inte så mycket alls, vi bara umgicks liksom. Vilket var rätt skönt. Att man inte har massa måsten. Men ett måste fanns, laga lite käk. Hemmagjord pizza stod på menyn då de egentligen skulle kommit i fredags och vi tyckte det var bra fredagsmat. Men pappsen kände sig inte helt hundra i fredags så de kom idag i stället men menyn fick bestå.

Ni som inte visste det så är pappa en hejare på att fixa fyllningen på pizzan. JAG HAR BILDBEVIS!!






Lyckas inte komma ihåg idag hur jag får bilden på rätt håll men ni får väl vända lite på huvudet, kan vara bra med lite rörelse på huvudet när man sutttit vid datorn väldigt länge.


Imorgon är det dags att gå tillbaka till VFUn och just nu känner jag mig inte alls sugen på det. Ska hålla i en mattelektion om längd. Och jag hade massa med planer, vad är det man säger "upp som...... och ner som en pannkaka"

Lyckas inte få ihop något bra arbetsblad och det som känns ännu jobbigare eftersom lektionen är nästan direkt på morgonen så jag hinner inte direkt stämma av med min handledare heller.

Usch vill bara gömma mig under täcket och hoppas att världen förändrats som jag vill när jag bestämmer mig för att titta fram igen. Känner mig lite nere och som jag inte direkt har något flyt just nu. =(

Usch nä nu ska jag inte beklaga mig mer. Men ska avsluta med en söt bild. Såg denna lilla kanin på vägen till Ullared i fredags. Visst är han söt? Han hade en drös med kompisar i rondellen, en ser ni i bakgrunden.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0