Andras bloggar vs min

Kom just att tänka på en sak. Jag läser en del bloggar och kan bli lite irriterad när uppdateringarna dröjer. Men hur duktig är jag egentligen på att uppdatera min egen? Men samtidigt har nog de andra bloggarna i alla fall över 20 st unika besökare, vilket jag inte kan skryta med.

Men kan uppdatera lite nu....

* Jag har fått sommarjobb =) fyra veckor i Gemla blir det som gäller i år igen. Det enda negativa med att jobba där är att när José och jag kommer hem från jobbet tillsammans har vi inte så mkt att säga varandra. Jag menar att fråga vad som hänt på jobbet känns inte riktigt aktuellt. Jag var ju med nästan hela tiden.

* Solen skiner, okej det kanske inte är en personlig uppdatering men ändå.

* Jag försöker skriva på hemtentan, men det går skit rent utsagt. Fick en mindre panikångest attack förut. Känns som jag inte kommer klara det här.
Hur ska man orka med allt? Jag längtar till sommarlovet och tid att ta igen mig. Måste hitta tillbaka till mig själv för jag mår inte bra som det är nu.


Kommentarer
Erika

Detta fixar du galant!! Tro mig!! :-D



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0