Trötthet + tenta = ingen bra kombination

Kollade just igenom tentan. SKulle se att jag fått all nödvändig litteratur representerad och ser att boken jag referade till igår inte står någonstans. Har jag råkat radera allt??? Fick lite smått panik. Men sedan visade det sig bara att jag nog var lite trött när jag skrev igår, hade skrivit fel på bok på två ställen. SÅ nu finns alla böckerna med. Så vad lärde vi oss av det här Ida? - Jo att inte skriva viktiga saker för sent på kvällen, det skulle kunnat få katastrofala konsekvenser.

Ordningen är i alla fall ordningställd. Nu väntar tentan igen. Hoppas vara klar med fråga 2 till 12 så jag kan börja med fråga 3. Då borde det finnas en rimlig chans att jag kan vara klara så jag får gå på VIP-mötet.

/Ida


Kommentarer
Ulliz

Usch låter som väldans mycket plugg. Inte avis ett dugg! Men en vacker dag sitter kanske jag i samma båt :)

2009-11-19 @ 13:25:02
URL: http://lyckoosten.bloggspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0