Stackars kursansvariga

Asså sitter och kollar på blackboard med jämna mellanrum. Fasen vad folk frågar mycket om tentan och gärna saker som folk redan frågat fast med andra ord. Visst vissa frågor känns väldigt relevanta men många, asså. Tänk efter lite innan ni slänger er in på blackboard och frågar och varför inte titta om någon frågat nåt liknande. Tycker lite synd om kursansvarig som måste sitta och svara på alla dessa frågor, varje gång jag går in är det typ 20 nya inlägg och då går jag väl in med ca 45 min mellanrum.
Äh kände bara att jag ville skriva av mig det, tycker det är lite skrattretande. Minns inte att det var så sist. Alla verkar så hispiga.

/Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0