Shoppat loss

Ikväll var det VIP-kväll på Gina tricot. Var där. 20% på allt plus att alla reavaror kostade 49 kr oavsett tidigare pris. Så jag shoppade loss. Köpte 7 tröjor för ca 450 kr. Vadå kap........
Jämförelsevis med om jag köpt allt för ordinare pris så tjänade jag ganska exakt 800 kr. Bra när man är student. Fast jag kanske inte hade köpt allt om det inte varit rea men ändå. Kul med lite nya kläder.

Men det är verkligen något speciellt med kvinnor och rea i klädbutiker. Kändes som man alla var lejon och slogs om att dela bytet. Verkligen djungelns lag. Ett tag funderade jag på att bara kasta allt och gå ut. tycker egentligen inte alls om att trängas så. Men det var det värt denna gången.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Helt slut i kroppen efter att ha trängts i nästan två timmar.

God natt på er!

/Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0