morgondagen

Imorgon blir en intensiv dag. Jag hoppas verkligen att mitt halsont inte blir något mer än just lite halsont. Imorgon ska jag i alla fall: fixa med alla VFU-uppgifterna, borde gjort det för länge sen, men fått lite andra uppgifter att göra på vfun som tagit min tid. Jag skyller på det.

Sen borde man ju se till att få upp alla adventsljusstakar och göra lite fint. Vi snabbstädade lite ikväll i alla fall. Första gången jag städat toan strax innan 23. Inte så roligt men skönt att ha det gjort.

Sen är det ju julskyltning och jag ska jobba. Men har fått ganska softa tider ändå. Visserligen åker jag på stängningen men det kan vara helt okej. Kanske finns det lussekatter kvar som bara ska slängas så man kan ta med någon hem i alla fall. Är väl hemma vid 21.30 eller nåt, raka vägen till sängen utan att passera gå (lär det nog bli).

Nä nu tror jag sängen ropar lite på mig, så trött. Hoppas verkligen inte att jag vaknar riktigt dålig imorgon. Vore sjyst att få in de extra pengarna. Sen ska jag ju följa med min teamledare på demo på måndag kväll och förhoppningsvis lära mig något bra. Så då måste jag vara frisk.

God natt på er!

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0