lite bättre idag.

idag känns inte världen lika mörk som igår. Men nu tror jag att jag är på väg att få en förkylning. killar i halsen som bara den. Jaja sånt man åker på när man befinner sig bland massa barn men men det går ju över.

har just bokat upp nästa vecka riktigt rejält. På ett eller annat sätt kommer jag arbeta med tupperware fyra kvällar i rad. blir nog skönt på fredag kväll och inte tänka tupperware =)har första demon på torsdag i kalmar.

vet att José köpt min födelsedagspresent idag. Nästan lika nyfiken som ett litet barn. Kanske ska ta tillbaka det jag skrev på födelsdagar sist =) har en rätt bra gissning på vad som döljer sig i paketet. han checkade "lite allmänt" med mig förut idag. eller gjorde han så för att förvirra mig. det vet jag på söndag =)

///


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0