Gammalt godis =S

Sitter här med tentan och knölar. Vet inte varför det är så svårt att komma igång att skriva, men brukar ju lossna när man fått ner en halv sida eller så.

Igår köpte jag lite godis att ha under hemtentan. Tittade nu på en sån här pingvinstång som jag köpte. Den går ut i mars 2011 =S   antar att den inte heller är dagsfärsk. Vad är det egentligen som gör att godis kan hålla i nästan två år? Vad är det för skit i det egentligen? Vill nog inte veta.

Läste en engelsk artikel förut till hemtentan som jag MÅSTE referera till i hemtentan, hur fasen ska det gå till????

Önska mig lycka till!

/Ida


Kommentarer
Ingrid

ueh, det där med godis är lite äckligt faktiskt..

2009-11-18 @ 09:24:17
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/
Erika

Lycka till!!! :-)

2009-11-18 @ 20:51:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0